– teammanager voor bso en peuteropvang (m/v) –
24 – 32 uur per week

Ben jij op zoek naar een betekenisvolle baan, heb je management ervaring en affiniteit met kinderen?
Of ben je een ervaren kinderopvang manager die graag in een omgeving werkt waar je de ruimte krijgt voor eigenaarschap en om jezelf te ontwikkelen?
Dan komen we graag met jou in gesprek!

Wat ga je doen?

Allereerst lever je elke (werk)dag een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van onze toekomst: het jonge kind!
Dat is keihard werken maar als je dat samen doet in een organisatie waar ruimte is voor jouw talenten en je die van anderen optimaal kan benutten, doe je dit met plezier.

Maar nu concreet, wat verwachten we van jou?
Je maakt direct deel uit van het voltallige managers team van 8 teammanagers, 4 unitmanagers en de directeur-bestuurder.
Met dit gemotiveerde MT zet je SAMEN strategie, jaarplannen, beleid en kaders uit.

Je hebt wekelijks intervisie met alle teammanagers en maandelijks overleg met directeur-bestuurder en collega unitmanagers.

En verder?

Ben je samen met jouw teams verantwoordelijk voor het uitdragen van de pedagogische kwaliteit o.a. door een gevarieerd en ontwikkelingsgericht activiteiten aanbod voor de kinderen te realiseren.

Jij biedt medewerkers daarbij ruimte voor initiatief en eigenheid en ondersteunt in de persoonlijke ontwikkeling.

Daarnaast voer je (dagelijks) verschillende administratieve taken uit, zoals o.a. nieuwsbrieven voor ouders schrijven, samen met de planner zorgdragen voor een optimale (personeels) planning of een zienswijze schrijven voor de GGD.

Ook lever je jouw bijdrage door aan diverse evenementen en themagroepen deel te nemen.

Wat breng je daarvoor mee?

Jij bent een gedreven en betrokken leidinggevende, die vanuit een coachende rol mensen graag in hun kracht zet, hun kwaliteiten weet te benutten en weet te verbinden. Je bent klant gericht en kwaliteitsgericht.

Je bent iemand die met plezier en verantwoordelijkheidsgevoel elke dag het beste uit zichzelf en je teams haalt. Een teamspeler die het graag samen doet.

Je durft je mening te geven en ziet waar mogelijkheden en ontwikkelpunten in de organisatie liggen. Je bent flexibel in denken en doen, wil groeien en oefenen en gunt anderen dit ook.

En verder vragen wij:

  • Bij voorkeur een HBO diploma maar in ieder geval aantoonbaar HBO werk- en denk niveau;
  • Minimaal 3 jaar management ervaring;
  • Affiniteit met kinderen/pedagogiek.

Wat krijg je daarvoor terug?

  • Werken in een informele werksfeer, binnen een hecht team met enthousiaste, hardwerkende collega’s waar Samensturing de manier van werken is, waar je echt inspraak hebt en jouw stem telt.
  • De ruimte om je te ontwikkelen door middel van diverse trainingen en cursussen.
  • Oftewel: meegroeien in een groeiende organisatie in beweging.
  • Tegen een salaris conform huidige CAO Kinderopvang in schaal 9 (afhankelijk van de ervaring tussen € 2.979,- en € 4.019,- op basis 36 uur).

Naast een goed salaris bieden we een aantal bijkomende aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden:

  • Een eindejaarsuitkering van 3%
  • Bijna zes weken aan verlof.
  • Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding behoort tot de mogelijkheden.
  • Naast het salaris besteden we ook veel aandacht aan de onderlinge verbondenheid door onder andere teamuitjes en andere samenkomsten.

Dit zegt een teammanager over werken bij Kinderopvang Huizen

Bij Kinderopvang Huizen voel ik mij gewaardeerd, gehoord en heb ik in de afgelopen jaren mezelf mogen ontwikkelen tot een volwaardige teammanager. Er is ruimte om te leren en er is ruimte om fouten te mogen maken. Gelijkwaardigheid en samenspraak zie je terug in deze organisatie en dit geeft mij een enorm warm gevoel. De manier van samenwerken met collega’s, kinderen, ouders en samenwerkingspartners ben ik trots op! Ik mag werken binnen een super leuk team van managers waarin een ieder vanuit eigenaarschap zijn rol pakt. We werken samen aan verbinding!

 Sanne, teammanager

Interessante baan?

Zo kun je reageren:

Herken jij je in het profiel? Dan zien we je sollicitatie graag vóór 16 december 2022 tegemoet. Vertel ons wat je kunt brengen in deze functie én wat jij zoekt bij Kinderopvang Huizen. Steiger B verzorgd voor ons de selectie en reageren kan hieronder direct.

Solliciteer direct>>>

Wil je eerst meer weten over de functie?

Dat kan natuurlijk.
Neem dan contact op met Catherine Beerends (06 – 54941564 of catherine@steigerb.nl) of Thessa Schouten (06-21963788 of thessa@steigerb.nl). We staan je graag te woord!

Groeimogelijkheden

Je krijgt ruimte om je te ontwikkelen; je kunt zelf aangeven waar je interesse liggen en laten zien waar je goed in bent. Kinderopvang Huizen heeft een scholingsbudget, waardoor er mogelijkheden zijn om opleidingen en cursussen te volgen. Zo kun je extra verantwoordelijkheden krijgen of doorgroeien naar een andere functie.

Over Kinderopvang Huizen….

Kinderopvang Huizen is een middelgrote kinderopvangorganisatie met 4 kinderdagverblijven, 12 peuterspeelzalen en 11 buitenschoolse opvang locaties (waarvan 2 sport bso’s). Het hoofdkantoor bevindt zich in Huizen in een oude school. Eind 2022 wordt het kantoor verbouwd tot een ruim en modern kantoor.

De sfeer is informeel en warm, er zijn korte lijnen tussen de verschillende afdelingen. Er is een platte organisatiestructuur. Irene van den Haak is sinds februari 2022 directeur bestuurder. Voor Irene is het belangrijk dat het belang van het kind en de medewerker voorop staan. De organisatie wordt steeds professioneler, maar door onder andere Corona zijn er ook zaken uit het meerjarenbeleid blijven liggen. Inmiddels is er voor 2023 een organisatiedoel en een nieuw jaarplan opgesteld. Dit document wordt organisatie breed uitgezet en gedragen.

Sollicitatieprocedure

1-2 weken

Selectie kandidaten

+1 week

Gesprek met
teamlid/teamleider

+1 week

Arbeidsvoorwaarden-
gesprek

+1 week

Je hebt de baan!

Download hier de PDF van de vacature

Download PDF